8. sij 2009.

Merkur 38C

Merkur Barber Pole


Proizvođač: Merkur, Solingen, Njemačka
Proizvodnja: 2007.- danas
Tip: dvodijelni, DE (double edge)
Težina: 115 g (4 oz)
Dužina: 10.4 cm


Brijač #38 dolazi u četiri varijante. 38C je kromirana, na što upućuje nastavak "C" nakon imena modela. Postoje još varijante sa plavom, crvenom i mat srebrnom drškom. Naziv Barber Pole dobio je prema logotipu koji imaju američki brijači, a koji se sastoji od crvene, plave i bijele boje, a vezija 38C ima izrezan grip na dršci prema istome Barber Poleu, odnosno obliku spirale koji ima. Ta drška je zaista odlična i sprječava klizanje brijača u mokroj ruci.
Glava mu je ista kao i legendarnom Merkuru 34C, odnosno HD-u, no zbog duže i teže drške, mnogi ga smatraju boljim brijačem od HD-a.
Proizvodnja mu je počela relativno nedavno, 2007. godine, pa se može reći da mu popularnost raste, što zbog odličnog brijanja koje pruža, što zbog svog izgleda, jer mora se priznati-lijep je!
To je ujedno i moj prvi Merkur. Kupio sam ga prije HD-a i mogu reći da mi je za uncu bolji od HD-a.

Merkur Barber Pole dostupan je u verzijama s otvorenim zubima i kao slant (39C)


Photos by: classicshaving.com & Badger and blade

2 komentara:

civija kaže...

Bok. Prije svega samo da kazem svaka cast na blogu i svim informacijama. Ja razmisljam da prijedjem na DE brijace pa me zanima je li ima igdje u Hrvatskoj kupiti ovaj brijac? Tnx!

Luka Perman kaže...

Ovakvih brijača, koliko je meni poznato nema u Hrvatskoj, već sve što želiš moraš naručiti izvana.
No, u Hrvatskoj postoji rješenje ako si zainteresiran. Naime, na hrvatskom forumu o brijanju, čiji link možeš pronaći u desnom stupcu pri vrhu (gdje su linkovi), kolega Napoleon prodaje svoj Merkur HD, koji je idealan za početnike,ali i napredne. Brijač je dezinficiran, tako da ga možeš koristiti bez brige.
Lijepi pozdrav
Mr.G